CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, March 30, 2009

tunaikan janji.....

seperti yg dijanjikan dlm komen blog "seiras tapi x serupe" (zack) mengenai ... mataku yg sepet...

LIHATLAH perubahan drastik ini ....
LIHATLAH
LIHATLAH
LIHATLAH
LIHATLAH
LIHATLAH





















haaaa... tak cukup LUAS lagi... ....


mintak maaf.... hamba Allah yg cute ni telah lakukan yg termampu . .... utk memuaskan ati anda semua..... hamba Allah nie manusia biasa... bukan LUAR BIASA ... seperti abg MAT TOP kita yg mempunyai kes luar biasa ... jiwa jiwang sentiasa... hamba Allah ni jiwa pemaaf je...

perubahan drastik ke 2 : ak cuba ku letak lidi di antara kelopak mataku...

(selepas adegan ini, pelakon adegan lasak nie terpaksa menerima rawatan curahan eyemore 3 botol ... akibat mata dimasuki angin... konsep yg sama seperti perut masuk angin... )

sekian, laporan dr G333 news....

4 comments:

*f@ryh@* said...

siannye mes..syukurlah dgn apa yang ALLAH kasi kat kite..selagi ada mata boleh tengok, syukurlah daripada org bute..tapi klu ada mata tapi tetap buta macam mane??hatinya buta untuk melihat walupon mata di buka seluas-luasnya..waa, backup mes ni!

[z@ck] said...

ieha ni melebih ni..backup sungguh..mes..sori if ang trasa ngn post ak..

btw..ang comey! hehehe~

Hafiz Abdul Malek @ HM said...

hanya utk melawak semata2 ... hehe... sekian ... (takdak idea)

adaliciOus said...

x cukup lg tu mes. bukak lagi!!
hihihi..

btw, ok la tu mes, daripada mata luas mcm aku, tp rabun pulak...
bersyukurlah dgn apa yg ada.hehe